kolejna czapka

Żeby potem  zaległości nie urosło za bardzo - pokazuję od razu - kolejną czapkę dla dzieciaków :) Nie mam niestety żadnej głowy na podorędziu, która mogłaby zaprezentować ten zielony wykwit, więc wykorzystałam do tego celu słoik z kawą. I chyba nie jest źle :)




Przepraszam za zdjęcie nr 2 - znów mi coś tu działa jakoś nie tak....wrrr...

*******
eumycha - Gosieńko, dziękuję :) u Ciebie też niestety czasem mam problem z zostawieniem komentarzy... ale czytam - żebyś sobie nie myślała! Na paczuszkę czekam z prawdziwą niecierpliwością, buziaki
agata, reni, Ania, Anna, tkaitka - dziękuję za miłe słowa, a zestawienie kolorystyczne, choć troszkę w oczy gryzie, to i mnie się podoba
alex - i ze mną druty kiedyś współpracować nie chciały, a i teraz różnie z tym bywa... ale tańczymy:)
eve-jank - Twoje misiaki zapewne zawojują nasze dzieciaki :) czekamy na nie!
anust  - o przytulaśnych burakach jeszcze nie słyszałam,ale bardzo fajne to jest

Komentarze

  1. Już zimno więc fajna czapka zawsze potrzebna.ładny kolorek.Pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna czapka, fajny kolorek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczna czapucha w pięknym kolorze. Paczuszka dla Paulinki wczoraj wysłana. Zdjątka na blogu
    http://artnova24.blogspot.com/2010/10/pomoc-dla-paulinki.html Trzymzmy kciuki za udaną aukcję. Pozdrawiamy, Bożenka, Mirek i Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna ta czapka. Te misie ode mnie to nic takiego mały drobiazg. Oby się spodobały -pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna czapeczka!

    Sweterek mam gotowy, zaraz pokażę na moim blogu, ale nie mam adresu do wysyłki.Bardzo o ten adres proszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego w Dniu Urodzin ;o)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Wasze odwiedziny i ciepłe słowa - dodają skrzydeł :)

Popularne posty z tego bloga

czasem praca to nie tylko praca...

pierwsza chusta