drżę - upgrade

nowe CV się przyda :(

niestety...

Komentarze

  1. Ojjj strasznie przykro, choć może nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, może znajdziesz lepszą pracę- trzymam za to gorąco kciuki

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykra sytuacja, ale nie ma się co przejmować...znajdziesz lepszą pracę, na pewno!!!
    Życzę Ci tego z całego serca :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Kochane za słowa otuchy! I we mnie pojawia się nowa nadzieja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętaj, wszystko wydarza się PO COŚ. Trzeba tylko sens odnaleźć. Pomyślnego szukania, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj współczuje znam to niemiłe uczucie jak mówią że juz sie nie przydzasz:/ale trzymam kciuki za nową lepszą prace na pewno ja znajdziesz:)ja po dośc długich perypeiach dostane staz czekam na telefon z UP zeby sie po skierowanie zglosic:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem jak to jest, sama niedawno straciłam pracę.....
    Trzymaj się ..

    OdpowiedzUsuń
  7. Porażka jest motywacją lub szukaniem nowej szansy. I trzeba z niej skorzystać. Powodzenia:) Ps. będziesz miała więcej czasu i na czytanie i na dzierganie:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymaj się, Dziewczyno, a ja będę trzymała za Ciebie kciuki.
    A CV od pewnego czasu i ja mam zawsze pod ręką, ale w moim wieku o pracę jest baaaaardzo trudno.
    Pozdrawiam i życzę udanego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak mi przykro...
    Z drugiej strony - życzę Ci, żeby to była szansa na coś dobrego i pięknego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymaj się Kasiu .To zawsze jest cios , ale jesteś silna i życzę ci bezy zmiana była na lepsze

    OdpowiedzUsuń
  11. To zdecydowanie musi być zmiana na lepsze!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu, tylko starych drzew się nie przesadza :) Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na sobotnie spotkanie robótkowe :) Asia

    OdpowiedzUsuń
  13. życzę powodzenia, nie przejmuj się

    OdpowiedzUsuń
  14. trzymam kciuki za zmiany na lepsze

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Wasze odwiedziny i ciepłe słowa - dodają skrzydeł :)

Popularne posty z tego bloga

czasem praca to nie tylko praca...

pierwsza chusta