końcoworocznie

Nie będę się dziś rozwlekać, wystarczy, że wcześniejsze posty do tych raczej długaśnych należały.

Po pierwsze primo - sweter dla przyszłego Małża został obzdjęciowany z Ludziem w środku (fotograf ze mnie tym razem baaardzo marny). Voila!





Po drugie primo - żeby Asia nie mówiła, że czas wreszcie coś dla siebie zrobić - to robię mój pierwszy sweter od góry. Pasiasty aż miło :)



A po trzecie primo - popełniłam dziś po raz pierwszy (a zapewne nie ostatni) ciasteczka marchewkowe - pychotka :)
Przepis dostałam od koleżanki z pracy, a dziś, kiedy zaczęłam wyrabiać ciasto opadły mnie wątpliwości, czy to aby na pewno zadziała :) i zadziałało

Ciasteczka marchewkowe
Składniki:
- 20 dag marchewki
- 3 szkl mąki
- 1 margaryna
- 3 łyżki cukru pudru
- 1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
- łyżeczka cukru wanilinowego 
- marmolada

Wykonanie:
Marchewkę zetrzeć na drobnej tarce, wymieszać z pozostałymi składnikami, zagnieść ciasto.Wałkować jak na rogaliki, do środka włożyć marmoladę, zawinąć. Piec w temperaturze ok. 180 stopni aż się zrumienią.

 *******
Kochani Zaglądający w moje skromne progi, 
życzę Wam, by nadchodzący rok nie był gorszy od tego,
który ustępuje mu miejsca.
By przyniósł jak najwięcej pięknych chwali wartych zapamiętania, takich dla których warto żyć...
By przez cały ten czas otaczali Was ludzie, na których Wam zależy
i którym zależy na Was. 
Dobrego Nowego Roku 2012!  

Kasia

Komentarze

  1. udanej zabawy sylwestrowej i wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!!!!
    a sweterki marzenie - ale ja się też w końcu nauczę - mam nadzieję;))))

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny sweterk z przystojnym wypełnieniem ;o)Duuużo szczęścia w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu - na ten Nowy Rok samych wspaniałości Ci życzę! Udziergi rewelacja!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny sweter :-)
    Ciasteczka wyglądają smakowicie...
    Dużo szczęścia w Nowym Roku.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. pomyślności i szczęścia
    w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweter dla męża fajny, Twój pasiasty też się super zapowiada
    Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko piękne, a te ciasteczka... mniam!! Kasia wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Dużo pomysłów, kolorowych włóczek i żeby udało nam się wreszcie spotkać :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowia, radości, pomyślności, spełnienia marzeń, wielu wspaniałych projektów robótkowych... Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę Ci by Nowy Rok przyniósł radość z tego co jest, nadzieję na to co przed Wami, uśmiech i pogodę ducha na każdy nowy dzień

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu, Życzę Ci spełnienia marzeń, sukcesów, radości, najpękniejszego Nowego Roku !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszelkiej pomyślności w Nowym Roku.

    Udał Ci się sweter dla narzeczonego. Sama powinnam się zabrać za podobny dla mojego męża. Włóczka już odleżała swoje i nabrała mocy urzędowej :-)
    Podrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. to ja zacznę od końca
    dzięki za przepis,pewnie prędzej czy później zostanie wykorzystany,
    pasiasty już wygląda ok,ale z pochwałami i ahami poczekam na gotowca,
    przyszło-mężowy sweterek bardzo ładny,prosty z kapturem ,no po prostu ok.

    OdpowiedzUsuń
  15. aj zapomniałam aj...
    Szczęśliwego Nowego Roku !!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Sweterek super. Pasiaczek ładnie się wyłania. Ciasteczka pychotka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Wasze odwiedziny i ciepłe słowa - dodają skrzydeł :)

Popularne posty z tego bloga

czasem praca to nie tylko praca...

pierwsza chusta