tylko na chwilkę

Wpadłam tu tylko na momencik...taa... szkoła się zaczęła.Obiecuję, że już niebawem chaos szkolny ogarnę i będę mieć czas na blogowanie. Łódzka fotorelacja w terminie późniejszym, bo podpięłam się pod Internet na komputerze brata i nie chce mi się przenosić zdjęć...

Karolka i Lucyna zaprosiły mnie do zabawy w "Lubię..." . Tak więc - do dzieła!
1. Lubię czytać...nałogowo wręcz
2. Lubię dziergać
3. Lubię śmiać się głośno
4. Lubię wędrówki górskie
5. Lubię kawę...mmm...
6. Lubię moją rodzinę z nieco dziwnym czasem poczuciem humoru
7. Lubię poznawać nowe miejsca, odkrywać ich czar
8. Lubię odwiedzać Wasze blogi i podziwiać to, co na nich prezentujecie
9 . Lubię swoją pracę - jeszcze ;)
10. Lubię dłuuuugaśne szaliki
11. Lubię spędzać czas z Rożkiem i naszymi przyjaciółmi

... chyba mogłabym jeszcze wymieniać,ale ograniczę swe zapędy :)
A ja do dalszej zabawy zapraszam :
KonKata
Anię
monotema
JAgnieszkę
Zulkę
********
MalaGosia:) - ja wiedziałam,że znów narażę się na Twój gniew...jak nie Tatry, to pogoda...ehhh...wybacz!
asieja - masz zupełną rację w okularowym temacie, pewnie niebawem przełamię swą niechęć i/lub lenistwo i wybiorę się do okulisty i optyka

Gazela - u mnie "Gra Anioła" leżała prawie rok...i doczekała się :)
Lucyna- niebawem na pewno Cię odwiedzę 
eumycha - "Cień wiatru" też wg mnie lepszy, ale i w "Grze Anioła" jest jakiś czar Zafona. Słyszałam,że "Marina" jest z tych trzech najbardziej mroczna, przypuszczam,że już niedługo sprawdzę. No - chyba że za bardzo wciągną mnie szkolne lekturki ;) Mówiąc szczerze Twoje krzyki podczas czytania troszkę już zapomniałam,ale w pamięci ciągle - jako żywy - Jaś :)
karolka - mam nadzieję,że zdjęcia nie okażą się tragiczne - starałam się :)

Komentarze

  1. Wybacza od jutra ma być lepiej:)chociaż taka pogoda ma też swoje plusy można bez żalu oddać się dzierganiu bo co innego roić jak cały czas leje a ja człek bezrobotny??szału już dostaje:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Łomatko! Aleś mi przypomniała, biedny Jaś... ;o)
    powodzenia w ogarnianiu szkolnego chaosu...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Wasze odwiedziny i ciepłe słowa - dodają skrzydeł :)

Popularne posty z tego bloga

czasem praca to nie tylko praca...

pierwsza chusta